M&M

2009.06.16. 16:13

Harmadik napomat töltöttem itt a nipponoknál(=japán). Kilenc kerül lesétáltam a kb. 500m-re lévő Azabu-Juban állomásra ahol felszálltam Toei Ōdeo Line-ra. A metró számomra még mindig hihetetlen. Minden nagyon tiszta, mindenhol információk, hűtött ivóvíz ingyen. Egy átszállás a Tozai Line-ra és kb. fél óra út után érkeztem Kasai állomásra. Itt található a Subway Múzeum.

Következő helyszín a Tokyo Dome-nál lévő LaQua vidámpark. Az érdekessége az, hogy a hullámvasút, a Thunder Dolphin a város, illetve a házak felett megy.


 


A közelben van a Koishikawa Korakuen nevű park ahol sétáltam és fényképeztem egy sort. A városban nagyon sok az ehhez hasonló kisebb-nagyobb park.

 

 A közelben található a Mizuno bolt. Némi metrózással és sétával jutottam oda. VÉGRE nem távoztam üres kézzel. Itt a végeredmény.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Este vacsi egy Sushi bárban és játék Rékával!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Polip:D

 

süti beállítások módosítása