Újabb nap a paradicsomban. Ez a hely mindíg tartogat meglepetéseket. Például, ma bementem egy 7-11 (szebunere bum=szeven eleven) és mikor a pénztárnál beutöti a nő, hogy mennyit fizetek és mekkor apénzt kapott pl.: 443Yen és adok egy ezrest neki nem kell kiszámolni az aprót mert a gép kidobja neki a 507 yent. Nagyon király :D

Tegnap korán bealudtam (8 előtt) ma meg későn keltem. Délelött Odaiba szigetre mentünk ki Toyota bemutató centerébe. A hatalmas épület asló szintjén a jelenleg kaphato modellek voltak(kb 40 db). Itthon lehet kapni 6-7 féle Toyotát. Na mind1. Mindegyikbe beültünk kb. Voltak szimulátorok. Beültem mind a két félébe egyik valami új balesetmentes technologiát próbált bemutatni (én halálra törtem a kocsit). Másik egy GT versenyt szimulált.
Katalógusok mennyiségéből jól látzsik hány típus is van!
Ki lehett próbálni az autókat. Előre le kellet foglallni, hogy mikor milyen autóval akarsz menni. Választék a negyven féle tipus 2-3 féle motorral:D Mi a kedvencemet választottuk a Hybrid Toyota Priust. Ez a 3. generációs modell ami ma egy hónapja van a piacon. Sajnos nem vezetthettem mert itt nem fogadják el  a jogsim, ugyhogy a nővérem vezetett.
Ez az autó álomszép. Egy gombnyomásra inditottunk  a "motor" inkább akumlátort. Az autóbol semmi hang nem jött ki, még akkor sem mikor elindultunk. Váá. csak intenzív gyorsításnál bőgött fel az 1.8 as benzinotor, meg amikor oda kapcsoltam.
Ez után egy Toyota fejlesztést próbáltunk ki amit E-Comnak hívnak. Ez egy automatikus, számítógépvezérlésű rendeszer. Lényeg ahogy az autó az útba épitett jeladókat követ.
Emeleten még több gyönyörű Prius fogadott. Volt itt némi történeti áttekintése a Hybrid technolófiának meg néhány alkatész meccete. A sarokban pegig a jővő személyszállító eszközei voltak.
Délután Musashikoyama bevásárló utcájában néztünk szét.
Este Shibuya városrészt látogattam meg. Ez Tokyo szórakózó negyede és egyben legforgalmasabb állomás is! Ez a kereszteződés nagyon sok Japánabn játszódó filmben látható pl.: Tokyo Drift, Elveszett Jelentés, stb. Sajnos most nem voltak túl sokan mert hétköznap volt, de madj szombaton megpróbálok erre járni ismét.

Hazafelé a kedvenc vonalomon ami a Ginza Line.

 

süti beállítások módosítása