Matsushima

2009.06.21. 15:39

Reggel mikor felkeltem és kinéztem az ablakon nagyon elkeseredtem. Ugyanis szakadt az eső! Rövid konzultáció után úgy döntöttem, hogy nekivágok az útnak. Indulás Tokyo Station-ra. Onnan Shinkansen-nel Sendai városába. Méghozzá az E2 sorozatú HAYATE nevű vonattal indultam Tokyoból 8:28-kor. A vonat két helyen állt még meg Tokyo-ban, azután már csak a több mint 300 km-re lévő Sendai-ban. Az a táv 351,8 km volt amit 100 perc alatt tett meg ami 211 km/h átlagsebességet jelent. Megjegyezném, otthon az IC átlaga nem éri el a 80-at sem!

Sendai városábna gyors reggeli, majd egy kissé nehézkes átszállással elértem Matsushimába. Egy szentélyt és egy kis parkot néztem meg.

A leírások szerint, ez japán egyik legszebb helye. Ez egy nagy öböl ahol több száz kis sziget van. Itt tettem egy 50 perces hajutat.

 Egy közeli nagyobb szigetre vezet egy impozáns 200 m-es híd.

Machusihma állomásról egy matricás vonattal mentem

Sendai állmásról 16:18 kor indultam az E4 sorozatú MAX shinkansenel. Ez egy emeletes vonat. Természetesen fent ültem!

 

 

Toyko állomásr érkeztem 18:24-kor. Helyjeget váltottam  a holnapi útra és haza indultam Yamanote Line zöld kocsijával. Tamachi állomsától 15 perc sétával érkeztem haza. Közebn láttma egy igazi felhőkarcólót. Nem véletlenül hívják így őket!:D

süti beállítások módosítása