Ome City

2009.06.17. 18:26

Egy újabb nap telt el itt, a megametropiliszban. Reggelm mikor sétáltam le az állomásra valami nagyon japánosat láttam. Japánok nagyon tisztaságmániások. Mindig mindent törölgetnek és tisztogatnak. Nem kivétel ez alól azok a korlátok sem, amik mindenhol a járdát szélén vannak. Egy sereg ember mossak egy kefével. Van egy vezető irányító is, aki piros villgó bottal feltartja, illetve tereli a forgalmat.

Ma egy kisebb Railway Parkba látogattam el. Tudom jellemző, de mivel most tudok egyedül menni, így nem kell senkit magammal rácigálni. Tokyo észak-nyugati külvárosába, Ome Citybe mentem. Otthonról közel másfél óra vonatozás volt JR-al. Az út nagyon érdekes volt mert a vasút legtöbb helyen magasan vezet, így jól belátni a környéket. Késöbb pedig nagyon szuper kisvárosi hangulat fogadott.  

 

Az udvaron főleg gőzösök vannak de volt három villanygép is. Közölük az egyik az egy 0 (zero) series Shinkansen. Láttam már ilyet, nem is egyett. A különlegesség az volt, hogy végre be lehetett menni a vezetőállásba. Na itt olyan voltam, mint egy 4 éves kisgyerek (még jó hogy nem látta senki).

 

A múzeumban néhány 1:20 as modell, egy nagyobb terepasztal és sok érdekes fénykép fogadott. Az emeleten további fotók és egy szimulátor fogadott amit ki is próbáltam. 

Az udvaron főleg gőzösök vannak de volt három villanygép is. Közölük az egyik az egy 0 (zero) series Shinkansen. Láttam már ilyet, nem is egyett. A különlegesség az volt, hogy végre be lehetett menni a vezetőállásba. Na itt olyan voltam, mint egy 4 éves kisgyerek (még jó hogy nem látta senki). 

 

 

 

Elindultam hazafelé némi szuvenír vásárlása után. Az állomás felé még lencsevégre kaptam vonatomat mikor kifelé hajrázik az állomásról.

 
Shinjuku állomáson ebédeltem valmit. Határozottna valamit mert nem tudom mi volt de jól nézett ki. Szójaszószba ásztatott soba (tésztaféle), rajta sok hagyma, tofu, wasabi, valami kornflakes szerű cucc, meg valami zöldség. Íme itt van. Finom is volt amugy :D

 

 
 
 
Délután Shinjukun és Ikebukuron sétálgattam és vásárolgattam az aredmény ismét csak Mizuno:D

 

 

süti beállítások módosítása